مدیر ورزشگاه شهر قدس گفت: فرصت داشته باشیم حتماً تا بازی بعدی کیفیت نور و چمن ورزشگاه تنظیم می‌شود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف بخشی، درباره اینکه ورزشگاه شهدای شهر قدس در حالی میزبان بازی استقلال و الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا بود که نواقصی از جمله عدم تنظیم نور و کیفیت نامطلوب چمن را به همراه داشت، اظهار کرد: جای نگرانی نیست. اگر فرصت داشته باشیم حتماً تا بازی بعدی که ورزشگاه شهر قدس میزبانی دارد نور پروژکتورها تنظیم خواهد شد تا تمامی نقاط زمین نور یکسانی داشته باشند.

مدیر ورزشگاه شهر قدس افزود: چمن ورزشگاه که تازه کاشته نشده بود، ترمیم کردند و با غلتک به مرحله‌ای رساندند که امکان برگزاری بدون دردسر بازی فراهم شود. به خاطر کوتاهی زمان بخش‌هایی از چمن که چسبانده شد نیاز به زمان داشتند تا چسب بگیرد و اتصال چمن و زمین را فراهم کند که در یکی دو مورد چمن جابه‌جا شد. با این حال همه تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی بعدی کیفیت چمن ورزشگاه بهتر از بازی دیشب شود. به قول قدیمی‌ها تمام نقاط چمن به زمین جوش بخورد.

بخشی درباره اینکه همراهان تیم قطری برای استفاده از آسانسور به مشکل خوردند، گفت: تمامی نواقص را با جدیت دنبال می‌کنیم تا از بازی بعدی هیچ مشکلی وجود نداشته باشد هر چند باید زمان کافی هم داشته باشیم.

کد خبر 882202
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha